Sunday, December 28, 2008

Fixing Printer


Today I'm trying to fix my old printer "Epson C63", actually I can't say it's old because since I bought it I never use that printer until today I want to print my script then its off..I don't know what's the problem? for a moment a thought maybe the ink are empty, but I realize I never used it, so why its empty? so I call to Epson Service Centre and they're suggesting me to bring it to them and let them check the printer head...I hope they can fix it and i can use it immediately. View blog reactions

3 comments:

Anonymous said...

vel, sepertinya memang print headnya tuuh yang kering atau setau gue epson itu gak bisa deh pake tinta palsu/isian yang banyak beredar sekarang ini, lo coba beli yang asli, jalan gak! emang mahal tapi pasti bisa jalan tuuh

--jhondoo--

Anonymous said...

kalau gue siih mendingan beli yang baru aja kaleee, lagipula c63 kan dah lama bangett kan, sekarang printer dah murah2 400 rbuan juga udah dapat canon apalgi epson

Anonymous said...

waaaah waaah lagi pada ngumpul disini rupanya, gue kirain lagi mo pada ngomongin touring, boss beli baru aja deeh, ok, ntar gue carriiin barangnya, gue kasih discount ok, eeh touring akhir tahun jadi kemana niih